Connect with us

Hi, what are you looking for?

Wiadomości

Znani twórcy internetowi w nowej kampanii InPost

tworcy internetowi

Poczciwy Krzychu, Magda Bereda, Gimper, Ania Wendzikowska i Kaja Soboń to tylko część influencerów, którzy uczestniczyli w kampanii InPost z okazji postawienia 10 000 Paczkomatów w Polsce. Twórcy zachęcali internautów w mediach społecznościowych do udziału w konkursach. Promocji towarzyszyła również akcja charytatywna. Za koordynowanie działań w ramach kampanii i dobór influencerów odpowiadała agencja GetHero.

Firma InPost postawiła dziesięciotysięczny paczkomat, który został ulokowany w stolicy Dolnego Śląska. Wydarzeniu towarzyszyła kampania, w której udział wzięli popularni twórcy internetowi w składzie: Poczciwy Krzychu (1,3 mln obserwujących), Magda Bereda (864 tys.), Gimper (524 tys.), Ania Wendzikowska (456 tys.), Kaja Soboń (366 tys.), Paula Jagodzińska (342 tys.), Agata Es (214 tys.), Ania Bardowska (202 tys.), Oliwia Szymańska (95,7 tys.) i Bracia (24,5 tys.).

W ramach współpracy trwającej od 7 do 14 grudnia influencerzy na swoich kanałach organizowali konkursy

Kampanii towarzyszyła również akcja charytatywna, w ramach której z okazji postawienia dziesięciotysięcznego Paczkomatu, InPost przekaże najnowsze konsole Xbox Series X wraz z grą Just Dance 2021 10 domom dziecka wskazanym przez twórców, którzy  wzięli udział w kampanii.

Akcja z udziałem influencerów miała na celu rozprzestrzenienie informacji o dziesięciotysięcznym Paczkomacie, który 6 grudnia stanął we Wrocławiu. To dwa razy więcej niż placówek Poczty Polskiej, dlatego warto podkreślić tę liczbę. Twórcy współpracujący przy kampanii, oprócz organizowania konkursów w komunikacji na swoich kanałach, podkreślali sukces firmy InPost oraz najważniejsze zalety Paczkomatów: nowoczesność, wygodę użytkowania i bezpieczeństwo – zarówno dla nas, jak i dla środowiska. Kampanii towarzyszyła również akcja charytatywna, w której razem z firmą InPost  wywołaliśmy uśmiechy na twarzach dzieci z domów dziecka, obdarowując je cennymi prezentami – mówi Agata Węckowska,  Team Leader i Senior Project Manager.

Za koordynowanie działań podczas kampanii oraz wybór influencerów odpowiadała agencja GetHero specjalizująca się w influencer marketingu.

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

You May Also Like

Kultura

Artyści nieustannie komentują i interpretują zmieniający się świat. Podczas spotkań z cyklu #premieraonline internauci mogą wymienić się spostrzeżeniami z czołowymi twórcami. W wirtualnym studiu...

Wiadomości

Niewiele jest w życiu pewnych rzeczy, ale jeśli zapytasz sportowca o jego największe marzenie, to ze stuprocentową pewnością powie, że olimpiada. Nie jestem w...

Zdrowie

Odliczasz dni do przyjścia na świat swojego maluszka? A może już patrzycie sobie głęboko w oczy podczas magicznych chwil karmienia? W tym pełnym emocji...

Uroda

W pielęgnacji, nadchodzący rok będzie kontynuacją rewolucji naturalności, choć większą wagę zaczniemy przywiązywać także do skuteczności. Odkryjemy nowe składniki i wiele nieznanych wcześniej rytuałów....

Copyright © 2020